Standard sortiment
Medarbejdere på AAU CPH kan hente kontorartikler til eget daglige brug (ikke konferencer og lign.) og forbrugsvarer til medarbejderkøkkener i Facility Support Service i bygning A (ACM15) i stuen. Det er den blå dør i trapperummet mellem fløj A og D til højre for Informations Desk
Det er muligt at hente varer inden for åbningstiden, som er mandag - torsdag 8-15.30 og fredag 8-15.
Det fælles sortiment, der findes i Facility Support Service, er et standard sortiment. I dette standard sortiment er der blandt andet diverse mapper, skriveartikler, skriveblokke, hæfteklammer m.m. Der er desuden opvasketabs, håndsæbe, opvaskebørster m.m.
Foruden varerne i standard sortimentet kan man få udleveret batterier v. Facility Support desken. Der er desuden boblekuverter samt kuverter med AAU CPH logo. Alle disse varer bestilles løbende hjem af Fælles Service CPH.
Hvad hvis der ikke er det jeg skal bruge?
Er alle varer taget af en bestemt artikel, og kan man ikke vente til næste opfyldning, skal den enkelte afdeling/institut selv stå for bestilling af varen.
Bestil varer
Hvis du har brug for varer, som enten ikke er i standard sortimentet, eller som skal bruges til eksamen, ph.d.-kurser, konferencer eller andre events, skal du selv bestille varer via Oracle ERP.
Spørgsmål vedr. bestilling skal rettes til CID@cph.aau.dk
Kontakt hos Lyreco: Anjacicilie Mejer, anjacicilie.mejer@lyreco.com