Spring til indhold

Booking Support

Auditoriefordeling og undervisning

Auditoriefordelingen er et centralt hjælpemiddel til fordeling af undervisning på AAU i de auditorier og seminarrum +80 personer, der er en del af ”fællespuljen”.

Booking Support

Auditoriefordeling og undervisning

Auditoriefordelingen er et centralt hjælpemiddel til fordeling af undervisning på AAU i de auditorier og seminarrum +80 personer, der er en del af ”fællespuljen”.

Auditoriefordeling

Auditoriefordelingen finder sted to gange årligt. Planlægning af undervisning til efterårssemestrene påbegyndes omkring marts i det indeværende år, hvor planlægningen af forårssemestrene påbegyndes omkring september i det foregående år.

Alle forhåndsbookinger (større sammenlæste hold, AAU-fremmende events/arrangementer, efteruddannelse, mv.) påbegyndes i februar for efterårssemestrene og i august for forårssemestrene. Er disse ikke indmeldt i tide, prioriteres fordeling af alm. undervisning, før der igen åbnes for andre bookinger.

Så længe auditoriefordelingen er under udarbejdelse, er det ikke muligt at booke undervisning eller andre arrangementer i semesterperioden.

Ønsker jeres uddannelse at komme med i auditoriefordelingen eller har i spørgsmål hertil, kontaktes bookingsupport@adm.aau.dk med ”Vedr. AUDITORIEFORDELING” i emnefeltet.

Undervisning

Undervisning på Aalborg Universitet opdeles hver dag i tidsslots. Hvert tidsslot svarer til 2 x 45 minutter med 15 minutters pause* (se punkt 2 i skemalægningspolitik).

Studiesekretærer kan til enhver tid booke undervisningsslots i ledige lokaler, inden for semesterperioden, når auditoriefordelingen er afsluttet.

Webbook - lokalebookingssystem

Undervisning bookes gennem lokalebookingssystemet Webbook, som ansatte har adgang til via personlige brugerlogins (studiesekretærer) eller via vores gæstelogin, der kan tildeles AAU-ansatte ved at rette henvendelse til bookingsupport@adm.aau.dk.

OBS: gæstelogin tildeles ikke studerende, eksterne samarbejdspartnere eller eksterne virksomheder.

Ved oprettelse af nye studiesekretær-brugerlogins, skal vi bruge følgende oplysninger i en mail:

Fulde navn
Mailadresse
Lokalnummer (9940 xxxx)
Rettighed (der kan tages udgangspunkt i en kollegas login)