Booking Support
Auditoriefordeling og undervisning

Booking Support
Auditoriefordeling og undervisning

Auditoriefordeling
Auditoriefordelingen finder sted to gange årligt. Planlægning af undervisning til efterårssemestrene påbegyndes omkring marts i det indeværende år, hvor planlægningen af forårssemestrene påbegyndes omkring september i det foregående år.
Alle forhåndsbookinger (større sammenlæste hold, AAU-fremmende events/arrangementer, efteruddannelse, mv.) påbegyndes i februar for efterårssemestrene og i august for forårssemestrene. Er disse ikke indmeldt i tide, prioriteres fordeling af alm. undervisning, før der igen åbnes for andre bookinger.
Så længe auditoriefordelingen er under udarbejdelse, er det ikke muligt at booke undervisning eller andre arrangementer i semesterperioden.
Ønsker jeres uddannelse at komme med i auditoriefordelingen eller har i spørgsmål hertil, kontaktes bookingsupport@adm.aau.dk med ”Vedr. AUDITORIEFORDELING” i emnefeltet.
Undervisning
Undervisning på Aalborg Universitet opdeles hver dag i tidsslots. Hvert tidsslot svarer til 2 x 45 minutter med 15 minutters pause* (se punkt 2 i skemalægningspolitik).
Studiesekretærer kan til enhver tid booke undervisningsslots i ledige lokaler, inden for semesterperioden, når auditoriefordelingen er afsluttet.
Webbook - lokalebookingssystem
Undervisning bookes gennem lokalebookingssystemet Webbook, som ansatte har adgang til via personlige brugerlogins (studiesekretærer) eller via vores gæstelogin, der kan tildeles AAU-ansatte ved at rette henvendelse til bookingsupport@adm.aau.dk.
OBS: gæstelogin tildeles ikke studerende, eksterne samarbejdspartnere eller eksterne virksomheder.
Ved oprettelse af nye studiesekretær-brugerlogins, skal vi bruge følgende oplysninger i en mail:
Fulde navn
Mailadresse
Lokalnummer (9940 xxxx)
Rettighed (der kan tages udgangspunkt i en kollegas login)